LA BATLLIA. LA VALL DEN BAS.LA GARROTXA

 

Trobava una fotografia de Mossèn Baldiri Guillamont – sense cognom matern – ni cap cap del lloc de naixement i traspàs; m’emprenya, deixeu-me ho dir així,  el mal costum de NO FER ESMENT  - amb totes les dades - de l’autor de les fotografies. 




https://mdc.csuc.cat/digital/collection/afcecemc/id/4735/rec/10


Fins que no fent esmena – entre molts altres – d’aquest mal costum, no serem gaire cosa més que Club de pòtols .   


No em queda clar,  que sigui la mateixa que es documenta- sense imatge – per Patrimoni Gencat.

http://invarquit.cultura.gencat.cat/Cerca/Fitxa?index=0&consulta=&codi=10724


Tinc confiança en la col·laboració d’alguns olotins – pocs però bons – que com jo mateix, s’estimen el patrimoni històric.


Trobo que si fossin intel·ligents – que sortosament en general no és el cas -  els anticatalans es podrien estalviar la seva la malvolença, contra la llengua i les persones que vivim a Catalunya.


Nosaltres solets, un dia si, i l’altre també, ens anem posant pals a les rodes, em refereixo als  mal dits Partits “ democràtics” , la resta per a fer mal a Catalunya , i/o als catalans SEMPRE estant d’acord, oi?.

Comentaris