IN MEMORIAM. PALAU DE L’ESTALVI. SABADELL

 

La necessitat em portava , un dia més, fins a Sabadell, per recuperar-me dels efectes de la terrible caiguda que patia el dia 9.07.2021 ,  em calien els serveis dels fisioterapeutes.

 

I val a dir que espero que el Centre de Rehabilitació del Vallès, em permeti  dur a terme les sessions de Fisioteràpia autoritzades per  la Seguretat Social, perquè les seqüeles evolucionen lentament. Em trucàvem de CERVA  a Castellar del Vallès , tres setmanes desprès  de tenir la visita al el metge de recuperació, avui 21.12.2021, si tot va bé recomençaré amb la recuperació.

 

Està clar però, que “la cabra sempre tira a la muntanya”, i amb el mòbil retratava la façana de l’edifici que havia donat aixopluc a la Caixa d’Estalvis de Sabadell.



Jeroni Martorell i Terrats (Barcelona, 1876 - 1951)  va ser l’autor del projecte.



El Cisco Raurell Sans publicava una fotografia :




Façana posterior de la seu de la Caixa d’Estalvis de Sabadell edifici construït entre 1905 i el 1915 l’arquitecte Jeroni Martorell Terrats,  inaugurat 1916.


Gabriel Bracons i Singla (Sabadell, 13 de gener de 1913 - Sabadell, 21 de març de 1992) seria l’autor de la modificació  de la façana interior que dóna al jardí , on substituïa els elements ornamentals originals per elements geomètrics i de caràcter funcionalista.




https://www.isabadell.cat/sabadell/historia/ledifici-modernista-de-la-caixa-destalvis/


Malgrat no haver nascut aquí, em dol Sabadell.

Comentaris