LA TORRE DE L'AIGUA. SABADELL

 

La necessitat em portava , un dia més, fins a Sabadell, per recuperar-me dels efectes de la terrible caiguda que patia el dia 9.07.2021 ,  em calien els serveis dels fisioterapeutes.

 

I val a dir que espero que el Centre de Rehabilitació del Vallès, em permeti  dur a terme les sessions de Fisioteràpia autoritzades per  la Seguretat Social, perquè les seqüeles evolucionen lentament. Em fa patir ,  alhora que la extrema lentitud  de CERVA  a Castellar del Vallès - ja fa tres setmanes que vaig tenir la visita al el metge de recuperació -  la dificultat per a denunciar aquesta desatenció i/o denegació de socors als usuaris.

 

Està clar però, que “la cabra sempre tira a la muntanya”, i amb el mòbil retratava la Torre de l’Aigua de Sabadell, de la que n’havíem escrit ja :




http://coneixercatalunya.blogspot.com/2012/12/la-torre-de-laigua-de-sabadell.html




https://ca.wikipedia.org/wiki/Francesc_Izard_i_Bas


No trobava cap fotografia de l’arquitecte Lluís Homs i Moncusí (Valls, 1868 - Barcelona, 1956). Ens agradarà  rebre’n una a l’email castellardiari@gmail.com


També, també esperem informació de la  façana d’una casa del carrer Vidal , de la que no en sabia trobar cap informació de l’autor.




En ocasió d’alguna de les nostres visites a la Segarra, comprovàvem que les Torres de l’Aigua, exerceixen encara la seva funció en bona part dels petits pobles aturonats d’aquella comarca, i constatàvem que majoritàriament no estan documentades com a monuments històrics.

Comentaris