REFLEXIONS FETES EN UN BREU PASSEIG PER CASTELLAR DEL VALLÈS.

 

M’arribava fins al Passeig, 34, on havia fet recuperació dels danys patits en la meva caiguda el 9.07.2021,  em calen més sessions de recuperació, i el meu metge així ho entén, topava però – amb C.E.R.V.A i les seves “ normes “ , com que la petició ve de la Seguretat Social, em posen a la cua , sense cap data per continuar el tractament -, m’expliquen que  si fos d’una Mútua Privada  podria continuar, i que “ son normes de l’Empresa”. 


Certament, son normes de l’empresa com em confirmaven al carrer de Sallarès i Pla, 67.  Està clar que aquests “ lapsus” en la continuïtat d’un tractament de recuperació – que poden ser de mesos-  poden provocar danys irreversibles, tant als que tenen una  Mútua  Privada, com als que depenen de la Sanitat Publica.


Feia via passeig amunt, i retratava l’edifici de la CAJA DE PENSIONES PARA LA VEJEZ Y DE AHORROS DE CATALUNYA Y BALEARES al Carrer Major, 57-59, que s’aixecava pel malaguanyat arquitecte Agustín Domingo Ferrer ( + 14.01.1962 ).


El tancament suposa un cop quasi mortal a la més que minsa vida econòmica del carrer Major.


Quina destinació tindrà aquest edifici?.




Costa d’entendre que fa poquíssims anys només l’aleshores Caixa de Pensions tenia tres oficines a Castellar del Vallès. 


Allò de “ l’ànima de la Caixa” em feia recordar a l’Ermessenda de Valrà, quan deia “diguem de que presumeixes i et diré de que manques”


Aviat, i amb uns horaris limitadíssims tindrem únicament quatre oficines, Caixabank, Sabadell, Santander i BBVA.


M’apropava fins al Mirador per bescanviar, com a jubilat,  un bitllet del bus verd, per un de color ataronjat – en donen un cada dos mesos -, advertia però, que me l’havien facilitat el dia 5.10.2021, i havia vist en altres ocasions com feien tornar a les persones, fins que s’acomplissin els dos mesos des de la data en que li havien lliurat.


Pensava, que els costaria donar-los tots amb la data 1 del mes corresponent?. Fins que s‘acomplissin els dos mesos no te’n donaran un altre, oi?.


Bé, no tenia ganes de discutir, si puc, aniré a bescanviar-lo el dia 7 de desembre, ja que el dia 5 és diumenge, el dilluns 6.12,  la Puríssima, o  la Immaculada Concepció, el dimarts  7, potser, potser treballaran, i el dia 8 es celebra que l’any 1978 es feia una Constitució que NO GARANTEIX el dret a la salut, al treball, a la vivenda, a ...


Avui estic baix d’ànim.

 

Comentaris