REFLEXIONS TOT PASSEJANT PER SABADELL SOTA UNA PLUJA FINA.

 

A la sortida de la meva sessió de fisioteràpia advertia que queia una pluja feina, no duia paraigua, barret si com tinc per costum, i decidia fer un recorregut en el que retratava l’Àngel que dóna nom a la plaça homònima.




Ho feia també des del carrer Raval de  fins a l’església a parroquial, advocada  a  la Puríssima Concepció de Maria . 




I, al carrer que porta el seu nom retratava la fornícula il·luminada de la Mare de Déu de les Neus




Em calen més sessions de recuperació, i el meu metge així ho entén, topava però – amb C.E.R.V.A i les seves “ normes “ , com que la petició ve de la Seguretat Social, em posen a la cua ,  sense cap data per continuar el tractament -, m’expliquen que  si fos d’una Mútua Privada  podria continuar, i que “ son normes de l’Empresa”. 


La paciència NO AJUDARÀ a la meva recuperació, i presentaré una queixa a la Seguretat Social, i a la Generalitat de Catalunya.


Espero que tant l’Àngel, com la Marededéu de la Concepció, i la Marededéu de les Neus, em facin costat ,  a mi, i a tots els que desesperen de rebre tractament a C.E.R.V.A

 

  

Comentaris