CAPELLA DE L’HOSPITAL HM NOU DELFOS DE BARCELONA

 

El divendres 4.11.2022 estava convocat a les 8,15 del mati a  l’Hospital  HM Nou Delfos de Barcelona,  a l’Avinguda  Vallcarca, 151.


Mentre esperava que obris el servei d’endoscòpies, aprofitava per visitar la capella de l’hospital situada justament darrera d’aquest servei, a la 2a planta de l’Hospital.




A les 8,15 em posaven l’equip que recolliria les imatges de la càmera endoscòpica, que em prenia amb un vas d’aigua, em deien que a partir de les 11,00 del mati ja podia començar a beure líquids, i començar la dieta solida de les 14,00 en endavant, que malgrat el dia rúfol, em mogués, camines i facilites el trànsit de la capsula, i abans de les 20,00 hores tornes a l’Hospital, on em retirarien l’equip que recolliria les imatges.


Tornava a Castellar del Vallès, i  passades les 16,30 tornàvem a fer el camí cap a Barcelona, al voltant de les 18,00 hores en treien l’equip.


Haure  d’estar pendent de la sortida de la capsula endoscòpica en els propers dies.

 




Comentaris