TORRE ALBAGÉS. SANT LLORENÇ SAVALL

 

Tornava a Sant Llorenç Savall “ videre Petrum  per a veure al Pere, i “celebrar  - per així dir-ho – la meva sobrevivença a tractament de Quimioteràpia.


Dinàvem a la Fonda Rius – encara em cal evitar alguns menjars - , i aprofitava l’ocasió per retratar la Torre de l'Albagés




Publicava aquest post a la tornada de l’Hospital General de Catalunya, avui tocava fer analítiques i un tac, i la proper setmana visita a l’oncòleg.  El procés de recuperació tot just comença.

Havíem escrit de l'Albagés i la seva torre : 

https://coneixercatalunya.blogspot.com/2019/10/mes-dades-de-la-torre-albages-sant.html


https://coneixercatalunya.blogspot.com/2018/09/in-memoriam-del-mestre-josep-albages.html


Les dades “oficials” son manifestament errònies   així els hi havíem fet saber en el seu moment, veig que allò  de HACELLA Y NO ENMENDALLA, continua, oi?.  

,... propietat de l'industrial sabadellenc Josep Albagés?

https://patrimonicultural.diba.cat/element/ca-lalbages-torre-de-lalbages


En un altre ordre de coses, una molt bona amiga explicava que diumenge passat al mati va patir un intent de furt a la zona del Sige.


 “Vaig sentir una esquitxada al cap i a l’esquena. Em paro, miro amunt, als costats…només un individu tres o quatre metres darrera meu que em diu que a ell també l’ha esquitxat, que devia ser un colom . Se m’acosta i treu un paquet de mocadors oferint-se a ajudar-me a netejar-me.

En un tres i no res, ja em noto que em penja una cadena d’or. La recullo immediatament posant-la a la butxaca i m’aparto de l’individu.

En arribar a casa puc veure que tota l‘esquena (cap, jaqueta, pantalons) està ben tacada -per l’olor sembla mostassa enfosquida).

Vaig telefonar a la policia per informar dels fets.

Us explico el que em va passar per que m’arriba per una altra costat que no vaig ser la única, i sembla que en aquest cas van consumar el furt.

Us hi heu trobat?

Descriu al malfactor com , un home ben plantat, metro setanta, vestia d'esport ,  colors més aviat foscos, 30-35 anys, poc cabell, faccions i accent sud-americà, cap tatuatge ni res que em generés desconfiança....Quina ràbia no fixar-me més en els detalls" .


Castellar del Vallès s’ha convertit en “ terra d’acollida pels malfactors/es , furts, robatoris en força,...,

 

Comentaris