CRIMS “QUOTIDIANS” CONTRA LA HUMANITAT




 Els crims contra la humanitat augment exponencialment, i dissortadament no així la sensibilitat social, com palesava  Friedrich Gustav Emil Martin Niemöller (Lippstadt, 14 de gener de 1892 - Wiesbaden, 6 de març de 1984) pastor luterà alemany, autor del poema «Quan els nazis vingueren pels comunistes».

https://www.eldiario.es/desalambre/951-personas-han-muerto-migrar-espana-durante-seis-primeros-meses-2023_1_10354285.html

Quan els nazis vingueren pels comunistes,

no vaig aixecar la veu.

Jo no era pas comunista,

 

Quan empresonaren els socialdemòcrates,

no vaig aixecar la veu.

Jo no era socialdemòcrata,

 

Quan vingueren pels sindicalistes,

no vaig aixecar la veu.

Jo no era pas sindicalista,

 

Quan vingueren rere els jueus,

no vaig protestar,

Jo no n'era, de jueu,

 

Quan vingueren per mi.

No quedava ningú, que pogués protestar.

La societat admeti i àdhuc justifica aquestes morts, i per descomptattothom troba lògic que un policia doni una bufetada a una persona assentada aterra, o mati d’un tret al presumpte autor d’un furt d'ús de vehicles, un delicte que consisteix a sostreure o utilitzar un vehicle de motor o ciclomotor aliè sense el permís necessari, sense intenció però, de quedar-se’l i que restitueix  directament,  o indirectament,  en un termini de no més de 48 hores.

 

Discrepem d'aquella afirmació  "España va bien"


 

Comentaris