AGRAIR I DEMANAR. VISITA AL SANTUARI DE L’AJUDA DE BALENYÀ. DESEMBRE 2023

 

Hi ha un text deliciós a l’evangeli de Joan 2, les noces de Canà , el recordeu ?

Com que el vi s’acabava, la mare de Jesús li diu:

No tenen vi.

Jesús li respon:

Dona, i jo què hi tinc a veure?  Encara no ha arribat la meva hora.

La seva mare diu als servidors:

Feu tot el que ell us digui.

Aquí queda definit el paper de mitjancera de la Marededéu.

En la nostra vida quotidiana, ens cal agrair-li  la seva intercessió quan les coses surten bé, i demanar quan estem davant de situacions que no controlem, que faci el que feia  a les noces de Canà, i presenti el nostre “ problema”  a l’Altíssim

Avui 11.12.2023 anava al Santuari de l’Ajuda per agrair, i també, també per demanar;  de situacions  “que no controlem”  n’hi ha tantes !.


Aprofitava per explicar la meva tesis de la figura de Sant Pau, a una família, i àdhuc ho feia també a la Tria , on em confirmava la persona que m’atenia que no té constància de l’existència de la capella que cita “ obiter dicta “ , Patrimoni Gencat


 https://diaridecastellardelvalles.blogspot.com/2023/06/sabeu-ladvocavio-de-la-capella-del-mas.html?fbclid=IwAR2qaR4i27aQtR62IDssO_gm1dIcDijz-gJ75g7ThEj8Gyrm8zUqy19b6Ku

Amb el Josep Olivé Escarré ( Sant Llorenç Savall, 2 de maig de 1926 + Castellar del Vallès, 6 de maig de 2019 ) , ho fèiem habitualment això “agrair i demanar”

Faré arribar a aquest text a algunes persones que “ esperaven bones noticies “


Que  la Marededéu   í  i Sant Antoni de la Sitja,  elevin a l’Altíssim la pregaria dels  armenis,   amazics ,  gitanos, aragonesos, asturians , valencians,  bascos,  aranesos , gallecs, catalans, corsos, escocesos, ucraïnesos , gal·lesos, palestins , hawaianesos,  jueus,   africans , sud-americans ,  afganesos, inuits,   saharauis  ... ,   i tots els col·lectius minoritzats i reprimits, Senyor; allibera el teu poble!!!

«A qui no es cansa de pregarDéu li fa gràcia»

Comentaris