CAPELLA DE CRIST REI DEL COL·LEGI COR IMMACULAT DE MARIA. SENTMENAT. VALLÈS OCCIDENTAL

 

El meu cotxe feia un sorollet quan frenava, els cotxes “ vells” en fan molts de sorollets,  i demanava hora  el 4.4.2024 , a Auto Sentmenat S.l, carretera Molins de Rei a Vic km 32.5 , telèfon  937 15 03 05,  em deien que els portes el cotxe a les 15,00, perquè  s’havien de canviar discs i frens del davant.

Em deixaven un vehicle de cortesia, i en la tornada m’aturava  al Col·legi Cor Immaculat de María, Carretera de Castellar, 2 · 08181 Sentmenat, que havia estat un Seminari dels Salesians, i desprès una escola regentada per aquesta ordre, fins que  se’n feia càrrec la Societat Missionera Crist Rei. https://www.youtube.com/watch?v=o6aWQo9BBUM

 Demanava a la recepció   poder veure i retratar entre altres la capella advocada a  Crist Rei.


Ho faria també amb la capella de Sant Josep, de la que em deien que  té molta semblança amb la capella de la Torre Marimon de Caldesde Montbui, que havia estat advocada a Sant Julià.

https://diaridecastellardelvalles.blogspot.com/2024/04/capella-de-sant-josep-del-collegi-cor.html

https://totsonpuntsdevista.blogspot.com/2018/10/in-memoriam-de-la-capella-de-sant-julia.html

Em cridaven l’atenció els vitralls, ens agradarà tenir noticia de seu autor a l’email castellardiar@gmail.com .

Demanarem informació de l’autor de l’edifici  a museuarxiusentmenat@gmail.com ,  a prensa@salesianos.info ,  si en teniu dades però, sou pregats de fer-nos-ho saber a l’email castellardiari@gmail.com

La fotografia  anirà  al Centre de Documentació de Cultura Popular i Religiosa de Catalunya ( Arxiu Gavín). Tinc clar però, que si no les tenen, més aviat que tard, el Josep Sansalvador Castellet,  arxiver i fotògraf, demanarà també permís per a fer-ne.

 

 

Comentaris