LES DADES DELS PACIENTS DE LA SEGURETAT SOCIAL SON CONFIDENCIALS?

 


Feia cua per demanar visita al metge, i escoltava – jo i tot els que érem al Cap-   una conversa que em va semblar mes que delirant – que ho era – pròpia de l’entitat militar alemanya que tenia el mateix acrònim SS.  

Porque quiere ver al médico?

La persona interpel·lada, ja d’una certa edat , contestava :  

Me operaron de un cáncer  y llevo una bolsa para hacer mis necesidades, me tienen que controlar con frecuencia   para evitar infecciones.

Li donaven hora al metge per a darreries del més d’abril

Quan em va tocar, també em van fer la pregunta, i em vaig haver de mossegar els punys per evitar colpejar a  la cara al que m’ho demanava.

Em van fer un analítica i  em va dir la  metgessa que quan tingues els resultats  em volia veure.

Em donaven hora més tard i quan demanava explicacions – em sembla un despropòsit tenir cita  tant llarg termini – em deia, que podia venir o trucar CADA DIA per veure si algú  fallava, li deia que ELLS – la SS – tenien les dades dels que estàvem en  espera, i que si fallava algú, podrien trucar al següent de la llista.

Com esperava em deia que això, NO HO PODEN FER

 

 

 

Comentaris