La llegenda, segons Publi Ovidi Nasó (llatí: Publius Ovidius Naso; Sulmona,
al país dels pelignes, el 20 de març del 43 aC - Tomis, actual Constanța, l'any
17 o 18) explica que pel fet d’haver
ajudat Silè - a la Grècia antiga, ésser
mitològic imaginat en forma humana, però , amb orelles, cua i, a vegades, cascs
de cavall. Per als mateixos antics, no era gaire clara la distinció entre un
silè i un sàtir. A la iconografia
hel·lenística prengué difusió un tipus de silè vell, gras i embriac, sostingut
fatigosament pels altres silens o sàtirs.
Dionís - Divinitat grega d’origen frigi o traci - li concedí a Mides la gràcia que li havia demanat: que tot el que
toqués restés transformat en or. Les persones, el menjar i la beguda també es
convertien en aquest valuós metall.
La llegenda, segons Publi Ovidi Nasó (llatí: Publius Ovidius Naso; Sulmona,
al país dels pelignes, el 20 de març del 43 aC - Tomis, actual Constanța, l'any
17 o 18) explica que pel fet d’haver
ajudat Silè - a la Grècia antiga, ésser
mitològic imaginat en forma humana, però , amb orelles, cua i, a vegades, cascs
de cavall. Per als mateixos antics, no era gaire clara la distinció entre un
silè i un sàtir. A la iconografia
hel·lenística prengué difusió un tipus de silè vell, gras i embriac, sostingut
fatigosament pels altres silens o sàtirs.
Dionís - Divinitat grega d’origen frigi o traci - li concedí a Mides la gràcia que li havia demanat: que tot el que
toqués restés transformat en or. Les persones, el menjar i la beguda també es
convertien en aquest valuós metall.
Advertíem que Melania – la nova Cruella de Vil - evitava amb el seu barret d’estil cordovès el
contacte físic amb Trump, al que Satanàs
va atorgar la “ desgràcia “que tot el que toqués restés transformat en or.
No t’aprofitis del pobre perquè és pobre
ni aixafis el desvalgut al tribunal.
El Senyor defensarà la seva causa
i privarà de la vida els qui l’han privat de tot
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada
Exercint el seu dret de rèplica ens ajuda a contrastar la informació