IN MEMORIAM. ESCOLA DE CABÓ. L’URGELL SOBIRÀ. LA VEGUERIA “ ETERNAMENT IN PECTORE “ DELS PIRINEUS

 

El Jordi Vila Juncá em feia arribar una publicació de la pàgina EL MILLOR RACÓ, LA VALL DE CABÓ, en la que la  Mercè Casanova Obiols responia al prec que fèiem en ocasió de publicar IN MEMORIAN DEL’ESCOLA DEL VILAR DEL CABÓ.L’URGELL SOBIRÀ. LA VEGUERIA “ ETERNAMENT INPECTORE “ DELS PIRINEUS.


Algú preguntava per alguna foto de l'escola de Cabó actualment desapareguda.


Segons el meu record aquesta porta i la finestra corresponen a aquella escola a la que jo havia anat de petita.




Els dos últims alumnes al costat del mestre m'atreviria a dir que són el Marcelino de cal Simon i la Maria de cal Graell, la meva mare.


Algú reconeix algú més?


A quin any es podria situar?


Esperem que alguna persona pugui contestar aquestes preguntes, i  que l’esforç – que agraïm infinitament – de la Mercè Casanova Obiols, esperoni a d’altres lectors/es a compartir els seus records, i ens permeti recuperar aquesta parcel·la de la memòria històrica.

Comentaris