DIGNITAT I INQUISIDORS


 

Na Llibertat s'ha aixecat enrabiada, quan s'ha assabentat del meu càstig.

No poder compartir res a "Projecció de ses illes Balears" ni comentaris ni poder respondre.

Sembla una denuncia anònima que no sabem el motiu.

- Josep, no se perquè aquesta injustícia!

Mai hem faltat el respecte a ningú.

- Ja ho sé Llibertat. No t'enfadis.

- Josep, sembla que en lloc de sang tens orxata a les venes.

- Has sentit dir: "Sé selectiu en les teves batalles, a vegades és millor tenir pau que tindre raó"

- Cert Josep, ara bé l'endemesa m'ha indignat, com a molts companys i companyes del grup.

- Meam Llibertat. Reflexiona.

Qui ha fet aquesta traïdoria sense mostrar la cara, espera de mi una reacció aïrada.

Si ho fes, hauria acceptat el seu "regal"

- Si

Cal dir les coses, però no a la valenta, que et portarà al seu joc.

Qui ho ha fet que es quedi "el regal"

- Tens raó Josep.

- Millor optar per la part constructiva i crear un poema sobre l'esdeveniment. No ho creus?

Que corri i arribi a molts companys, companyes, pàgines...

-Aixi ho farem, m'has convençut.

 

Josep Bonnín Segura.  Vilafranca de Bonany . 11 de desembre de 2021

Agraeix enormement al qui m'ha denunciat. M'ha donat un motiu més per escriure, per preservar la nostra dignitat i tenir la saviesa ( què ell o ella semblen no tenir) i no entrar al seu malèvol i rancúnies joc.

Comentaris