TENIU DADES DE LA CASA DE NÚMEROS 151,151B I 153 DEL CARRE DE L’ESTRELLA?. SABADELL.

 Feia temps fins a les 11,15 en que tenia hora amb la Glòria Escayola Puigdollers,  el dimarts 4.4.2023 feia just una setmana que havia acabat el  tractament de quimioteràpia, i calia començar a “ recarregar la bateria “, per assolir la plena recuperació. 



Retratava la casa de números 151, 151B i 153 del carrer de l’Estrella,  amb una superfície total construïda de 309 m2, segons les dades cadastrals, i amb una antiguitat  de 103 anys.


Com em temia, no trobava cap dada d’aquest edifici,  ens agradarà tenir noticia del promotor i de l’autor, nom, cognoms, lloc i data de naixement i traspàs a l’email castellardiari@gmail.com  




Retratava també l’edifici de les Escoles Pies on havia estudiat  fins acabar el Comerç – en aquella època una espècie de Formació Professional en l’àmbit administratiu - ;  em venien al cap el Ventura, el conserge-porter,  el Pare Joan Zanuy i Marimón, al que veia com un gegant amable i protector; encara em sembla veure’l vetllant l’àpat de dinar a la casa del Carrer de Garcilaso, on anàvem els que ens dúiem el menjar de cas . 



Al llarg de la vida he format part de molts col·lectius, de forma voluntària en un casos,  i de forma coercitiva en altres,  no sempre, val  dir-ho,  m’he sentit feliç  de  formar-ne part, de la meva estada a l’escola Pia de Sabadell però ,  em complau  deixar-ne constància , en tinc un record gratíssim.

http://totsonpuntsdevista.blogspot.com/2021/07/esglesia-de-lescola-pia-sabadell.html


Acabava aquest post abans d’anar a dormir,  em trobo més animós , com em pronosticava – encertadament-  la Glòria Escayola Puigdollers.


Comentaris